Kategorije

Korzika

Kategorije: Potovanje

Potovanje Korzika

Začela se je sreda 23.6.2010, in smo se malo čez eno uro zjutraj odpravili od doma proti Livornu. Še pred osmo zjutraj, po dobrih šestih urah vožnje, smo se vkrcali na trajekt Corsica ferry and sardinia ferry za Bastio na Korziki. Vožnja s trajektom je trajala dobre štiri ure. Že kar vidno utrujeni smo se izkrcali v Bastiji, kjer smo se takoj odpeljali proti jugu Korzike.

Želeli smo čim prej pritiv kamp Kevano na jugu Korzike, kjer je poleg lepih plaž, še balvansko središče. Tam smo bili domenjeni še z ostalimi (Iztok, Mateja in Danaja so bili na Korziki že nekaj dni, Simon, Jasna in Anja pa so prišli par dni za nami). Po dobrih treh urah vožnje po Korziki smo le našli kamp v vasi Pianottoli Caldarello. cc. 20 km zahodno od Bonifacia. Na prvi pogled ni obetal veliko in osebje v kampu je bilo res čudno. Vendar se nam je že naslednji dan kamp in tudi okolica bolj priljubila. Plaže v okolici so res krasne (Kevano, Figari, Rocapina in še veliko drugih neznanih plaž). Ker tu vedno piha, so te plaže zelo znane surfarjem in kajtarjem. Nam so bili bolj zanimivi balvani na Punti di Capinero. Skratka dnevi na jugu so potekali v znamenju ležanja in kopanja na plažah, izletih v bližnja mesta (Bonifacio in Sartene) in plezanja po balvanih na rtu Punta di Capinero.

Več o plezanju, v posebni objavi: Plezanje na Korziki

Vse je bilo kot se za jug spodobi – rahlo ležerno, a odlično. Zvečer ko so otroci zaspali pa kako pivo ali korziško vino in resna debata.

Bonifacio in Sartene

Bonifacio

Za ogled Bonifacia smo izbrali odlično varianto, po vrhu še malo po gorenjsko. Parkirali smo na vrhu pečin (vzhodno od mesta) in se peš odpravili po vrhu pečin proti mestu. Tak sprehod ti vzame dobrih 15 min in ti nudi krasne razglede na mesto. Ni ti potrebno hoditi v klanec z vso trumo turistov, pa še parkirnina je zastonj. Samo mesto pa nas tudi tokrat ni navdušilo (midva z Andrejem sva bila tu prvič že nekaj let nazaj), saj mesto nima pravega centra. Kar se tiče mesta je še najboljši pogled nanj iznad pečin, ki je res fantastičen.

Prav nasprotno pa nas je navdušilo malo mestece Sartene. Mesto leži med Bonifaciom in Proprianom (v bistvu bližje Proprianu). Pred vhodom v stari del mesta je prikupen trg s odličnimi kavarnicami. Staro jedro pa se ponaša s parimi malimi, ozkimi uličicami. Seveda je tu polno trgovinic s spominki in podobno šaro, ampak tako uličice res živijo, saj na njih kar vre. Vredno ogleda! Skratka življenje na jugu je bilo res odlično.

Vzhodna obala

Po dobrem tednu uživanja je bil čas za selitev. Že prej smo se odločili za smer nazaj proti Bastiji. Slišali smo, da je kamp Arinella Bianca pri vasi Ghisonaccia res dober. Mi smo se do tja odpravili čez sedlo Bavella. Cesta do sedla Bavella je precej pestra. Nudi odlične razglede, poteka čez nekaj res simpatičnih vasic, občasno pa je cesta taka, da si rečeš, da slovenskih cest ne bom več kritizirala. Žal je bilo vreme precej megleno in na Bavelli ni bilo običajnih razgledov na hribe in stene. Tako smo se spustili v dolino do Solenzare in še malo ob obali do našega naslednjega kampa.

Kamp Arinella Bianca smo kar imenovali all inclusive kamp. Že res, da tisto pravo oz. prvotno kampiranje, da postaviš šotor in živiš v naravi tistih nekaj dni, že dolgo ni več tako in da v današnjih kampih nimaš nikakršne intimnosti, … vendar ta kamp je verjetno zmagovalec kako živeti v skupnosti polni vseh mogočih materialnih dobrin in se iti življenja v naravi. Skratka v kampu so za goste poskrbeli do zadnje pike (razno razne animacije, vodne aerobike, masaže, delavnice, …). Kamorkoli si se obrnil, je bil nekdo iz kampa in te seveda želel zabavati. Noro! Še bolj pa je nora cena tega kampa. Edino dobro je, da sprejemajo Camping Cheque-e. Tudi okolica ti ne nudi kakšnih navdušujočih stvari. Kilometri peščenih plaž in to je to. Mogoče le to, da imaš dokaj blizu hribe (Bavella, Corte).

Dobra stvar je bil kanjoning Pulischellu in potem popoldansko kopanje ob reki Solenzare Z Iztokom sva odšla na kanjoning z agencijo Corsica Forest, ker naj bi imeli od vseh ponudnikov najlepše letake. Kanjon je bil lep, z nekaj lepimi “tobogani” in tolmunčki. Da pa ne omenjam organizacije in vodnikov. Ampak ga vseeno priporočam. Sledilo pa je res odlično popoldne. Andrej, Matija, Mateja in Danaja so nas čakali ob reki. Odlični prostorčki za piknike in ležanje na soncu ali senci, ter odlična voda za kopanje. Da je gorska reka lahko tako topla za kopanje res ne moreš verjeti.

Sledil je še en dan kopanja na mivkastih plažah v okolici kampa, nato pa je prišel odhod domov.

V nedeljo 4.7.2010 zjutraj smo pospravili vso našo kramo in odbrzeli proti Bastiji. Po dobri uri vožnje smo se vkrcali na ladjo. Takoj smo odšli po kosilo v restavracijo na ladji, ni ne vem kaj, je pa prebavljivo in razmeroma poceni.
Sicer smo želeli nekaj pojesti še na trdnih tleh, vendar imajo francozi malo čudne navade; pred dvanajsto uro ni bilo mogoče dobiti kaj toplega za pojesti. Pa tudi v “našem” kampu Arinella ni bilo mogoče dobiti pred dvanajsto ne pice, ne pašte, kot tudi ne sladoleda. No po urni zamudi trajekta smo se izkrcali v soparnem Livornu. Še nekaj ur vožnje in ob enih zjutraj smo bili doma!

Bilo je odlično!

Tagi

Komentarji

1. David Tončič May 11, 2011

Super in kar malce preveč mikavno foto poročilce ;)