Kategorije

Velika Poljana

Kategorije: MTB

S kolesom na Veliko Poljano

Velika Poljana je planina ujeta ob robu zahodnega grebena Storžiča. S planine na kateri se nahajata dve koči odprtega tipa, se nam odpre lep pogled na Gorenjsko, Škofjeloško in Cerkljansko hribovje, če pa se povzpnemo na zgornji del planine, se pa nam odpre še razgled proti Košuti. Vir: Hribi.net

Velika Poljana je v kolesarskem smislu bolj dosegljiva iz severne strani mimo Doma pod Storžičem in Male Poljane. Lep utrinek o tej varianti je napisal Tomaž. Iz južne strani pa pelje mimo Povelj gor zelo strm kolovoz, ki je primeren res za prave petarde z ogromno vzržljivosti. No sam sem šel kar nekaj odsekov peš, pa me to sploh ni motilo, saj je v teh koncih res lepo.

Malo sem okleval ali bi objavil opis, ki nama ga je zaupal Žiga. No pa vseeno. Upam, da so ljudje pošteni in bodo ponavljači upoštevali etiko.

Mimo vikendov do konca po asfaltu nad Povljami, potem zelo kmalu zaviješ levo in po strmi vlaki naravnost gor. Če si dober se lahko pelješ levo ob vlaki po gozdni potki (izberes levo cesto in po 20m zaviješ po iglicah strmo gor). Druga manjša izravnava te v desnem ovinku pripelje do markirane poti na Storžič. Greš po poti do odcepa za V. Polano na levo – Dolenjčeva pot. Malo voziš potem spet neseš do vlake ceste tik pod vrhom. Vse skupaj je ena velika prečka v levo. Potem zajahaš bicikl do prvega ovinka, kjer lahko začneš spust. Pod razgledno točko nad kamnolomom, nadaljuješ naravnost proti Goričam. Ko se težave nehajo, se usmeriš glede na to kje si pustil avto. Ostro levo po vodoravni vlaki, ki pelje do parkirišča nad Povljami, ali pa po desni poti, ki vodi v Goriče.

Več informacij

Foto: Tomaž Ovsenik

Tagi

Komentarji

Trenutno še ni komentarjev! Bodi prvi in komentiraj!