Kategorije

Čez Karavanke s kolesom

Kategorije: MTB

Prečenje karavank

Gorenjska nudi gorskim kolesarjem lepo število čudovitih tur, vendar so mi najbolj pri srcu Karavanke. To je tisto pravo gorsko kolesarjenje, kjer ti čudovite singlce, razgledi, mir … pustijo pečat, ki ti ostane za dolge zimske večere.

Tja gor se bom še vračal.

Potek ture prečenja Karavank:
Kranjska Gora (center) – mimo smučišč in naprej po stranski cesti do Rateč – vzpon na Tromejo (Peč) – spust do asfaltne ceste proti Korenskemu sedlu do izravnave, kjer sta levo in desno odcepa gozdnih cest – desno po gozdni cesti do doline Železnica – po kolovozu mimo lovske koče in naprej do sedla med Trupejevim Poldnevom in Lepim vrhom – po pešpoti okoli doline do sedla med Maloškim Poldnevom in Murnovcem – spust v planino Grajščica – sedlo pod Kresiščem – sedlo Velika Trata med Tišlerico in Krešiščem – sedlo pod Tišlerico – planina Mikulovica – desno na razcepu pod planino Na Planji (pl. Brdca) – sredi dolinr Belca čez potok strmo navzgor do ceste ter po njej proti Dovjam – na križišču desno proti Dovški rožci – po slabo markirani poti proti Golici – na sedlo pod Hruškim vrhom – sedlo Rožca – pod Klekom – spust na Jekljevo sedlo – pod V. Golico do Koče pod Golico – spust po poti do sedla Suha – sedlo Križovec – planina Pusti Rovt – po kolovozu na sedlo Kočna – s sedla navzgor po poti proti Struški – pod Korenščico – Belška planina – pod V. Vrhom – pod Zijalko – planina Seča – po poti okoli krnice Rida – navzgor na sedlo pod Kamnitnikom – po pešpoti proti Stolu pod grebenom Vajneža – na Vajneževem sedlu levo navzgor po poti do vrha Vajneža – navzdol po isti poti do sedla – po isti poti nazaj do sedla pod Kamnitnikom – spust po hrbtu navzdol v smeri bajerja Močila (JV) – pred bajerjem desno in po stezi do Hrašenske planine – pred planino levo po poti in spust do planine Stamare – Potoška planina – spsut do Valvazorjevega doma – pred domom na peš pot proti Stolu – Žirovniška planina – Zabreška planina – Doslovška planina – Tinčkova koča – spust po dolini Završnice – odcep proti Sankaški koči – na sedlo na koncu gozdne ceste – po kolovozu pod Rovtom proti sedlu Kališča – Tomčeva koča – planina Planinica – izvir Rože – Preval – po Baronovi poti do Ljubelja – po stari ljubeljski cesti do Lajba – Podljubelj – Matizovec – kača na Kofcah – planina Šija – mimo planine Pungrat – Tegoška planina – proti Dolgi njivi – Zg. Dolga njiva – po pešpoti okoli Plešivca – Pečovnik – karavla pod Pečovnikam – Sp. Jetersko – Jezero na Jezerskem – »Pivo«

Karavanke zemljevid

Natančen potek poti v zemljevidu

Tagi

, ,

Komentarji

1. Tomaž Mar 15, 2010

Rozi, ko tole gledam, me začne grabit, da bi probal. Mater, kapo dol, dobro ste zvozili.

2. Andrej Rozman Mar 17, 2010

Ja luštne so tele več dnevne ture. Bo treba še kakšno zvozt. V mislih imam še Idrijsko-Cerkljansko pot. Ti pa najprej kar pejt čez Karavnake najprej, pol ko bos pa že v formi pa ti priporočam da ponoviš LPP, ki je še bolj kraljevska.

3. metod keber Jun 2, 2011

kolk km, višincev?

4. admin Jun 2, 2011

Mislim da je bilo 160 km in 5600 vm. Za pot smo potrebovali 3 dni in pol. Prvi dan smo spali pred lovsko kočo pod Trupejevim, drugi dan na Golici, tretji pa v Podljubelju. Že razmišljam da bi jo ponovil.Priporočam varianto čez vrh Stola.

5. Bojan Šenkinc Feb 2, 2013

Bravo za turo! Mi se zdi zelo zanimiva in bi lahko z svojo ekipo poskušal to zvozit.
    Obstaja kakšn GPS track (gpx)?
    Hvala vnaprej!

6. admin Feb 4, 2013

GPS-a ni, se pa čisto znajde po označenih poteh. Želim uspešno ponovitev!

7. Bojan Šenkinc Feb 5, 2013

Hvala! Lahko se oglasim če potrebujem še kakšno informacijo? :)
    Lepo pozdravljeni z Hrvaške!

8. bojan kodric Nov 28, 2013

Tudi jaz sem letos odpeljal KARAVANKE nepozabno . Res da sem jo v 4 delih ampak me ni nič motilo.Boljm je šlo za tipanje samega terena in trase. Nepozabno bom pa v letu 2014 sigurno (saj poizkusil bom ) speljal v 3 treh dneh .Kar je čisto realno in brez kakega hitenja in z polno uživancijo in razgledi.
    Sicer zgornji zemljevid malo odstopa od dejanske trase…ampak zdaj saj vem kje gre POT.
    POZOR: iskanje poti je tam okrog mejnega prehoda Korensko Sedlo in pa kasneje stezica iz doline Belce ….
    pa lep pozdrav in ponovno snidenje v letu 2014

9. Pia Aug 7, 2017

Pozdravljen Bojan!
    Zanima me vaša časovnica oz.plan in kje ste spali prvi dan.
    Hvala in pozdrav,
    Pia

10. admin Aug 8, 2017

Je ze zapisano pod komentarji:
    “Mislim da je bilo 160 km in 5600 vm. Za pot smo potrebovali 3 dni in pol. Prvi dan smo spali pred lovsko kočo pod Trupejevim, kar na verandi, drugi dan na Golici, tretji pa v Podljubelju. Že razmišljam da bi jo ponovil.Priporočam varianto čez vrh Stola.”